Des de l’any 1976 La Bressola treballa per una escolarització en català a la Catalunya Nord, i gràcies al teu donatiu podrà reafirmar la seva tasca

Comunicat de La Bressola

17/10/2020

Davant de l'assassinat salvatge d'un professor d'història ahir, La Bressola vol denunciar l'atemptat a la llibertat d'opinió i expressió.

La nostra tasca i la de tot el cos d’ensenyament  és acompanyar els alumnes en la seva construcció com a ciutadans i fomentar el seu esperit crític.

 

Davant de l’assassinat salvatge d’un professor d’història ahir, La Bressola vol denunciar l’atemptat a la llibertat d’opinió i expressió.

La nostra tasca i la de tot el cos d’ensenyament  és acompanyar els alumnes en la seva construcció com a ciutadans i fomentar el seu esperit crític.

L’essència de la nostra tasca i els valors que defensem com a professionals de l’educació han esta greument atacats.

Volem comunicar el nostre més sentit condol a la família i la nostra màxima solidaritat amb els companys de feina.

Identi’CAT 2023 

El gran Festival de la catalanitat organitzat per Aire Nou de Bao des del 2002 ha tornat aquest...

La Bressola de Prada

El divendres 28 a les 19h tindrà lloc la presentació de l'exposició 'Juga-hi! Una reflexió dels...

X