Des de l’any 1976 La Bressola treballa per una escolarització en català a la Catalunya Nord, i gràcies al teu donatiu podrà reafirmar la seva tasca

COMUNICAT DE L’ASSOCIACIÓ DELS AMICS DE LA BRESSOLA

20/09/2017

Des dels Amics de la Bressola, entitat compromesa en la recuperació del català a la Catalunya Nord en el marc de la unitat de la llengua en el conjunt dels Països Catalans, i també entitat compromesa amb els valors de la pau, la llibertat i la democràcia, volem manifestar el nostre absolut rebuig al gravíssim procés de repressió col·lectiva i individual que s’està portant a terme per part de tots els estaments de l’estat espanyol en contra del govern de la Generalitat de Catalunya, el Parlament de Catalunya, la gran majoria d’alcaldes i alcaldesses del nostre país, partits polítics i polítics, empresaris, entitats, i persones a títol individual, per motivacions exclusivament polítiques.

Per tant, com a entitat compromesa amb el nostre país, amb les nostres institucions i amb la nostra societat en general, volem donar tot el nostre suport i recolzament a tots els represaliats polítics per part de l’estat espanyol, i dir que sempre estarem al costat del nostre govern i del nostre Parlament. Exigim al govern espanyol que aturi immediatament aquest procés de repressió sistemàtica per motius polítics, i demanem que la comunitat internacional que es pronunciï al respecte.

Com que la millor manera de defensar la democràcia és votant, amb independència de l’opció que lliurament cadascú esculli, animen a tots els ciutadans i ciutadanes de Catalunya a que el proper 1 d’octubre vagin massivament a votar en el referèndum convocat per part del govern del nostre país.

Aleix Andreu i Oliver

President dels Amics de la Bressola