Des de l’any 1976 La Bressola treballa per una escolarització en català a la Catalunya Nord, i gràcies al teu donatiu podrà reafirmar la seva tasca

COMUNICAT DELS AMICS DE LA BRESSOLA

31/03/2020

Amics i amigues,

Degut a la pandèmia del coronavirus, les juntes dels Amics de la Bressola i La Bressola esperem i desitgem que estigueu tots bé, així com donar tot el nostre suport als que patiu o heu patit el contagi d'aquest virus, i especialment els que heu perdut una persona estimada. Una abraçada molt forta a tots i totes.

Amics i amigues,

Degut a la pandèmia del coronavirus, les juntes dels Amics de la Bressola i La Bressola esperem i desitgem que estigueu tots bé, així com donar tot el nostre suport als que patiu o heu patit el contagi d’aquest virus, i especialment els que heu perdut una persona estimada. Una abraçada molt forta a tots i totes.

Justament, a causa de la situació que estem vivint aquestes setmanes amb la pandèmia del coronavirus, i perquè les mesures de prevenció i contenció respecte a la Covid-19 així ens obliguen a tota la ciutadania, l’Associació dels Amics de La Bressola no podrà celebrar la seva Assemblea General Ordinària dins els terminis previstos. És per això que ens adrecem als nostres socis i les nostres sòcies per informar-vos que la junta de govern farà les gestions corresponents en tots aquells punts que calen tirar endavant i que qualsevol decisió o acord que calgui prendre durant aquest període serà ratificat en assemblea quan pugui ser convocada.

Davant una situació excepcional ens cal adaptar-nos i us demaneu ens feu confiança una vegada més.

Des dels Amics i La Bressola volem fer-vos arribar el nostre escalf i desig de retrobar-nos ben aviat i ens posem a la vostra disposició per tot allò que pugueu necessitar durant aquestes setmanes de confinament.

El nostre correu amics@bressola.cat continua operatiu i podeu trobar-nos al 626331894 de dilluns a divendres de 10 a 14  i de 16 a 19 per consultes o qualsevol dubte que tingueu.

Des de fa uns anys als Països Catalans vivim èpoques convulses, crisis econòmiques, persecucions i repressions polítiques, i ara aquesta pandèmia del Covid-19. Però és justament en aquests moments difícils on aflora la solidaritat i l’esperit de lluita que els catalans i catalanes portem a dins. No ens hem rendit mai i ara tampoc ho farem!

Per últim, volem transmetre el nostre més gran agraïment a tots el catalans i catalanes que aquests dies vetllen per tots nosaltres, i molt especialment a tot el personal sanitari.

Aleix Andreu i Oliver
President dels Amics de la Bressola