Comencem el cicle de conferències dels 50 anys de La Bressola el 19 de febrer a les 19h a Santa Coloma de Gramenet, amb la xerrada «Els inicis de la immersió lingüística», amb una taula rodona i un homenatge a Úrsula Ferrer, la primera mestra de La Bressola. La Bressola organitza una taula rodona per fer un reconeixement a les mestres que van iniciar l’experiència de l’escola immersiva en català. Es farà un reconeixement a la figura de la Úrsula Ferrer, mestra de la primera escola Bressola, primera mestra immersiva en llengua catalana. Parlarà l’Elisenda Planas en nom de la família. Es parlarà del paper de les mestres que van començar les primeres escoles immersives en català i al cas de Santa Coloma, a partir del testimoni de Josep Miquel Lacasta, representant del Casal del Mestre de Sta Coloma; Imma Martínez, mester de l’Escola Rosselló Pòrcel; Mercè Abeyà, i Pilar Carceller, mestra i assessora del programa d’immersió lingüística. L’acte el presentarà el comissari de l’Any Bressola, David Altimir. Parlarem de La Bressola, de l’escola en català, de quina era la situació de l’escola pública als anys 80 a Sta Coloma i al país… Veniu a Santa Coloma de Gramenet. Us hi esperem!
La Bressola, present a la 61 Escola d’Estiu de Rosa Sensat
En el marc dels actes de l’Any Bressola, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, el Departament de...



