Aquest 23 de juny de 2024 vam celebrar l’arribada de la Flama del Canigó i la Revetlla de Sant Joan amb actes a Coll d’Ares i a Molló. En el cas de Coll d’Ares, es van dur a terme diversos actes durant tot el dia, organitzats per TRADICAT, Òmnium Cultural, l’Ajuntament de Prats de Molló-La Presta i l’Ajuntament de Molló. Un dels parlaments del matí va anar a càrrec del vicepresident dels Amics de La Bressola, Aleix Andreu, que va parlar de La Bressola i de la unitat de la llengua catalana arreu dels Països Catalans.
La Bressola, present a la 61 Escola d’Estiu de Rosa Sensat
En el marc dels actes de l’Any Bressola, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, el Departament de...



