Avui divendres a les 18 hores de la tarda tindrà lloc la inauguració de l’exposició « Juga-hi! Una reflexió dels mainatges sobre joguets i gènere » al Col·legi La Bressola – Mas Rosselló. L’exposició és resultat del treball conjunt entre La Bressola, CFPC i el Museu del Joguet de Catalunya a Figueres del projecte ‘Joguets i gènere’ i té com a objectiu contribuir a promoure un canvi de mirada envers els jocs i els joguets actuals per avançar socialment i sensibilitzar envers un escenari on els mainatges puguin aprendre, créixer i desenvolupar-se amb jocs i joguets no sexistes i estereotipats. El digital emporda.info ha fet notícia de la inauguració de l’exposició com també el Diari Ara en la seua agenda de dijous.
La Bressola, present a la 61 Escola d’Estiu de Rosa Sensat
En el marc dels actes de l’Any Bressola, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, el Departament de...



