Des de l’any 1976 La Bressola treballa per una escolarització en català a la Catalunya Nord, i gràcies al teu donatiu podrà reafirmar la seva tasca

La Bressola a Banyoles

07/05/2026
El passat 6 de maig la Mesa per la Llengua del Pla de l’Estany, va organitzar la  xerrada ‘La Bressola i el context de la llengua a la Catalunya del Nord’, amb la col·laboració del Manípul de Manaies, en els actes de commemoració dels 50 anys de la Bressola,  a l’església de la Sagrada Família. […]

El passat 6 de maig la Mesa per la Llengua del Pla de l’Estany, va organitzar la  xerrada ‘La Bressola i el context de la llengua a la Catalunya del Nord’, amb la col·laboració del Manípul de Manaies, en els actes de commemoració dels 50 anys de la Bressola,  a l’església de la Sagrada Família.

La xerrada, que va comptar amb la participació del comissari de la Generalitat de Catalunya de l’Any Bressola, Aleix Andreu, i amb la directora de l’escola El Frigolet de Porqueres, Eva Peral, antiga mestra de La Bressola, fou un espai de retrobament d’antigues mestres de La Bressola.

Adjuntem l’enllaç a la notícia de Ràdio Banyoles: https://www.radiobanyoles.cat/banyoles-se-suma-a-l-any-bressola-amb-una-xerrada-aquest-dimecres-a-l-esglesia-de-la-sagrada-familia/

X