Divendres, el president de La Bressola, Guillem Nivet, va recollir el «Premi 2N a la lluita antifeixista i per les llibertats» en la categoria nacional de l’Ateneu Cooperatiu La Baula de Lleida. El certamen reconeix «les entitats, col·lectius i persones que amb la seva tasca i lluita són un far en la defensa dels drets col·lectius i polítics i la llibertat». Moltes gràcies per aqueix guardó, felicitacions a la resta de premiats!
La Bressola, present a la 61 Escola d’Estiu de Rosa Sensat
En el marc dels actes de l’Any Bressola, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, el Departament de...



