| La Bressola assisteix a l’acte de la signatura del Pacte Nacional per la Llengua |
| Aquest 13 de maig, la vicepresidenta i un dels vocals dels Amics de La Bressola, Elisenda Puig i Jaume Clotet, han assistit a la signatura del Pacte Nacional per la Llengua. Una iniciativa amb un gran impacte en el sistema educatiu per garantir el català com a llengua vehicular. Anirem seguint si es van assolint els reptes marcats en el pacte i si no es tiren les mesures endavant, ho denunciarem. Cal treballar per tal el catau sigui la llengua vehicular i d’us social a Catalunya. |
La Bressola, present a la 61 Escola d’Estiu de Rosa Sensat
En el marc dels actes de l’Any Bressola, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, el Departament de...



