La consellera d’Educació, Anna Simó Castelló, va visitar el Col·legi El Soler-Pompeu Fabra de La Bressola, acompanyada de la delegada del Govern de Catalunya a França, Eva Doya LeBesnerais, i del president de la Casa de Perpinyà, Alfons Quera i Carré. La Consellera va saludar els alumnes de totes les classes, va signar el llibre d’honor i va mantenir una trobada amb el Consell d’Administració de La Bressola i els Amics de La Bressola. Després, va visitar La Bressola del Vernet a Perpinyà.
La Bressola, present a la 61 Escola d’Estiu de Rosa Sensat
En el marc dels actes de l’Any Bressola, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, el Departament de...



